Bij Maasstad Slapen hechten wij waarde aan transparantie en duidelijkheid. Hieronder vindt u onze leverings- en aankoopvoorwaarden, zodat u precies weet waar u aan toe bent.
1. Onze producten
- Wij bieden zowel nieuwe producten, als restpartijen en showroommodellen aan.
- Alle producten worden zorgvuldig geselecteerd en gecontroleerd op kwaliteit en gebruiksklaar staat.
- Voor restpartijen en showroommodellen kunnen wij geen garantie bieden, aangezien het geen volledig nieuwe producten zijn.
- Voor nieuwe producten geldt de standaardgarantie van de fabrikant.
2. Hygiëne en retourbeleid
- Matrassen en slaapaccessoires vallen onder hygiëneproducten en kunnen daarom niet worden geretourneerd.
- Het wettelijke recht om een aankoop binnen 14 dagen te retourneren geldt niet voor restpartijen, showroommodellen en hygiëneproducten.
- Wij raden u aan onze showroom te bezoeken om producten zorgvuldig te bekijken, te voelen en uit te proberen voordat u een aankoop doet. Zo weet u zeker dat u de juiste keuze maakt.
3. Showroomervaring
- Onze showroom biedt u de mogelijkheid om producten te ervaren voordat u een aankoop doet.
- Persoonlijk advies van ons deskundige team helpt u bij het vinden van de perfecte slaapoplossing en voorkomt verrassingen achteraf.
4. Levering
- Levering vindt altijd in overleg met de klant plaats.
- Heeft u spoed of wilt u een specifieke leveringsafspraak? Neem dan contact met ons op zodat we dit kunnen afstemmen.
- Op de dag van levering belt de chauffeur u ongeveer een half uur van tevoren om aan te kondigen dat hij onderweg is.
5. Klachten
- Eventuele klachten over producten of levering kunt u binnen 7 dagen na ontvangst bij ons melden.
- Wij streven ernaar klachten snel en professioneel af te handelen.
Voor volledige details en juridische informatie kunt u onze algemene voorwaarden raadplegen of contact opnemen met ons team in de showroom.