Bij Maasstad Slapen hechten wij waarde aan transparantie en duidelijkheid. Hieronder vindt u onze leverings- en aankoopvoorwaarden, zodat u precies weet waar u aan toe bent.

1. Onze producten

  • Wij bieden zowel nieuwe producten, als restpartijen en showroommodellen aan.
  • Alle producten worden zorgvuldig geselecteerd en gecontroleerd op kwaliteit en gebruiksklaar staat.
  • Voor restpartijen en showroommodellen kunnen wij geen garantie bieden, aangezien het geen volledig nieuwe producten zijn.
  • Voor nieuwe producten geldt de standaardgarantie van de fabrikant.

2. Hygiëne en retourbeleid

  • Matrassen en slaapaccessoires vallen onder hygiëneproducten en kunnen daarom niet worden geretourneerd.
  • Het wettelijke recht om een aankoop binnen 14 dagen te retourneren geldt niet voor restpartijen, showroommodellen en hygiëneproducten.
  • Wij raden u aan onze showroom te bezoeken om producten zorgvuldig te bekijken, te voelen en uit te proberen voordat u een aankoop doet. Zo weet u zeker dat u de juiste keuze maakt.

3. Showroomervaring

  • Onze showroom biedt u de mogelijkheid om producten te ervaren voordat u een aankoop doet.
  • Persoonlijk advies van ons deskundige team helpt u bij het vinden van de perfecte slaapoplossing en voorkomt verrassingen achteraf.

4. Levering

  • Levering vindt altijd in overleg met de klant plaats.
  • Heeft u spoed of wilt u een specifieke leveringsafspraak? Neem dan contact met ons op zodat we dit kunnen afstemmen.
  • Op de dag van levering belt de chauffeur u ongeveer een half uur van tevoren om aan te kondigen dat hij onderweg is.

5. Klachten

  • Eventuele klachten over producten of levering kunt u binnen 7 dagen na ontvangst bij ons melden.
  • Wij streven ernaar klachten snel en professioneel af te handelen.

Voor volledige details en juridische informatie kunt u onze algemene voorwaarden raadplegen of contact opnemen met ons team in de showroom.